Wednesday 26 October 2011

Apa masalah minah ni?

Assalamualaikum..

Dah lama tak post apa2 dalam blog aku ni. Tak tau nk tulis apa..lagipun sibuk dengan persiapan perkahwinan yang bakal menjelang tak lama lagi.

Hari rasa nk post gak pasal minah ni. Aku pun tak tau apa masalah dia. Ingatkan tak habis lagi masalah dia ngan bakal suami aku ni..tapi lg menjadi2 lak. siap post dalam fb lg kot..dah la keja dia ni asyik mengutuk orang ja. Si Tua K pun bakal suami aku ni tapi Si Tua K ni jgk la yang berkahwin dulu dari kau!!! Lagipun dia tak pernah kacau hidup kau pun. Kalau tengok page dia, Astagfirullah!!! asyik mengutuk orang ja. Aku mmg dah tahap tak tahan ngan perangai dia. Disebabkan mulut dia yang celupar tu la orang asyik perli dia bila dia letak status yang mcm2 kat dalam fb dia..


Aku kesian dengan org camni..tak dak pedoman dalam hidup. Aku doakan engkau bahagia apa yang kau lakukan. Semoga dia sedar apa yang dok mengomel dalam fb tu.

6 comments:

Aku DaN SeSuAtU said...

ada pulak org cm gini

lieza said...

ngape x post je FB dia kat sini.. kasi populor skit dia.. bagi je la dia populor.. lalalallala.... just ignore jer..

hihhi.. bile ross??? jgn lupe anto kad tau? kalau berkesempatan teringin nak meraikan...

Anonymous said...

lor..terok betol..ish2..huhu..mslah btol la ex2 ni kan..ex bf sy pn slalu dok kaco2 cmtu..padahal org xde kaco die pn..huhu..dengki la kot..huu~ sabo jo lah..

nway, congrate for your wedding.. =)

Roslaily Saad said...

Aku dan sesuatu: ada ja ila ini org..jgn xcaya lak tp yg peliknya kan dia leh hide ros bila nk post status ni.

Lieza: thanks ye..nk je post tp takot mengaibkan dia lak..sian lak sbb org mmg dh tak berkenan ngan dia

mawar: wahhhh nama u mawar la..i ros hehehe..ntah la kenapa leh wujud org camni..dia jd tak suka ni sbb dok pangge my future husband org tua padahal dia lg tua dr Si Tua K tu..huhu

wanie amerie said...

minah ni ada masalah mental kot ros oii..biaq pi kat dia la,tok sah layan org gila camni bt sakit ati je. lebih baik fokus prepare for ur wedding nati..lgi baguss..

Roslaily Saad said...

emmm dia dh unfriend ros dh pn dlm fb..haha mmg mental la dia ni rasanya..hbs semua status dia mengutuk org ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...