Wednesday 23 November 2011

Alhamdulillah, terima kasih semua!!

"Terima kasih menerima diriku seadanya wahai suamiku"
Assalamualaikum..
Dah lama xmenjenguk blog aku ni..rupa2nya dh bersawang..emmm biasa la sibuk ngan persiapan perkahwinan. Tak sempat nk post apa2 kat blog ni.

Alhamdulillah majlis akad nikah berlangsung dengan sekali lafaz pada pukul 5.27 ptg selepas asar pada 11.11.11. Tarikh yang sgt bermakna buat kami berdua. Terpahat utk selama2nya dan kekal hingga ke syurga aminnnn!!! Terima kasih pada Cik Noi a.k.a make up artist aku hehe dan kakak aku (Rohaida). Make up uols mmg marbeles!!!

Reception sebelah aku berjalan dengan baik pada 17.11.11 walaupun berlangsung pada hari bekerja. Jutaan  terima kasih especially kepada my lovely mom (Salmah Osman), my lovely sisters (Rosnani, Rohaya, Rohana, Rohaida, dan Rosilawati), my big lovely brothers (Roslan dan Redhuan), and my lovely nephews and nieces (Shazlin Suniza, Saidatul Nadila, Ammirul, Syamim, Syabil, Ain dan yang tak dapat hadir). Kamu semua terbaik. Sayang kamu semua!!


Special to my lovely husband, Mohd Khainis Yussof, I love u so much!! terima kasih terima sayang seadanya. Sayang akan cuba menjadi isteri solehah kebanggaan suami walaupun sayang bukan insan yang sempurna.

3 comments:

eiyda said...

Tahniah!!! Moga berbahagia hingga ke syurga.... Ameen!!!

Roslaily Saad said...

thanks kak eiyda..aminnnn!!!

lieza said...

aminnnn// tahniah yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...