Thursday 4 August 2011

Habis!!

Assalamualaikum.

Beberapa hari lepas anak sedara aku kol. Berita yang sangat menyedihkan sebab external hard disk aku memang rosak teruk sangat uwwwwaaaaaa http://www.smileycodes.info sedih dan geram pun ada tapi nk buat camna, tak dak rezeki. Yang paling menyedihkan bila gambar2 kesayangan aku semua habis. Memang tak leh nak back up langsung. Semua gambar gunung kot. Masa dengar tu pasrah dan redha ja gambar-gambar habis huhuhu. Yang ado ni pun aku ambik dari facebook aku. Ini la antara gambar yang ada dalam external hard disk aku tu..sadis betul.

Puncak Gunung Ulu Sepat (Nov 2010) 

Puncak Gunung Korbu (Trip Transtitiwangsa 2008)

Puncak Gunung Tahan (10 orang saja masa ni 2006)

Trip Gunung Bubu (Sondol Trip a.k.a Redah kasi Pecah tak tau jalan 2010)

Sayang gak ngan gambar ni..trip broga hill

2 comments:

Aku DaN SeSuAtU said...
This comment has been removed by the author.
Aku DaN SeSuAtU said...

jom join contest nie

http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/07/contest-kami-datang-nak-duit-raya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...